Modyfikacja turbosprężarek i Turbosprężarki hybrydowe

Modyfikacja turbosprężarki to propozycja dla kierowców, którzy oczekują więcej niż seryjna dynamika. Zwiększona responsywność, poprawiony moment obrotowy i lepsze przyspieszenie to efekty osiągane dzięki dopracowanym rozwiązaniom technicznym, takim jak turbiny hybrydowe. Tuning wykonany z zachowaniem odpowiednich parametrów pozwala zyskać więcej mocy bez ryzyka dla silnika.

Strona główna / Oferta / Modyfikacja turbosprężarek i Turbosprężarki hybrydowe

zmodyfikowana wersja seryjnej turbosprężarki

Turbosprężarki tworzone z myślą o mocy,
której nie da seryjna jednostka

Nie przez przypadek nasza firma nazywa się Turbo Hybryda. Jesteśmy bowiem ekspertami w tej dziedzinie. Tuning turbosprężarki to coś więcej niż zwiększenie ciśnienia doładowania – to precyzyjna inżynieria, która wydobywa z silnika potencjał, jakiego nie przewidział producent. W Turbo Hybryda projektujemy i modyfikujemy turbosprężarki dla kierowców, którzy oczekują lepszej reakcji na gaz, szybszego przyrostu mocy i wyższych osiągów w pełnym zakresie obrotów.

Interesuje Cię profesjonalny tuning turbo? Potrzebujesz więcej mocy?

Różnice pomiędzy zwykłym turbo a hybrydą

Cecha Seryjna turbosprężarka Turbosprężarka hybrydowa
Koło kompresji Standardowe Frezowane, o większej średnicy
Wirnik turbiny Fabryjny Lżejszy, często z innego stopu
Osiągi Ograniczone Zwiększona moc i moment
Trwałość Dobra Bardzo dobra (przy zachowaniu obsługi)
Możliwość tuningu Ograniczona Duża

Turbosprężarka hybrydowa to konstrukcja stworzona z myślą o osiągach – łączy seryjną obudowę z powiększonymi i wydajniejszymi elementami wirującymi. W praktyce oznacza to szybszą reakcję, większą moc i lepszą charakterystykę pracy w porównaniu do standardowej turbiny.

Zwykła turbina a turbo hybrydowe:

  • Zmodyfikowane koło kompresji (często frezowane z kutego aluminium)
  • Zmieniony wirnik turbiny – np. 9-łopatkowy, lżejszy i bardziej wydajny
  • Dostosowany wałek, łożyskowanie i geometria wnętrza
  • Lepsza charakterystyka momentu obrotowego
  • Zachowanie seryjnych przyłączy i kompatybilności z układem wydechowym
Turbosprężarka hybrydowa, hybryda

Zyskaj przewagę, zyskaj pewność

Chcesz więcej niż daje fabryka? Tuning turbosprężarki to rozwiązanie dla tych, którzy oczekują konkretnej różnicy w osiągach. Dzięki precyzyjnym modyfikacjom wydobywamy pełen potencjał silnika – szybko, bezpiecznie i z gwarancją efektu, który naprawdę czuć za kierownicą.

Masz pytania lub szukasz rozwiązania dopasowanego do swojego auta? Skontaktuj się z nami – doradzimy, zaprojektujemy i stworzymy turbo, które spełni Twoje oczekiwania.

Zadzwoń teraz

Zapytaj ekspertów

Kontakt email

Poza godzinami pracy

Doświadczenie, które daje prawdziwą moc

Profesjonalna modyfikacja
czyli tuning turbosprężarki

Frezowanie, toczenie muszli kompresji turbosprężarki, tuning
Frezowanie muszli kompresji

Modyfikacja obudowy sprężarki w celu dopasowania większego koła kompresji – frezowanie. Proces ten pozwala na zwiększenie ilości tłoczonego powietrza i uzyskanie wyższych osiągów.

Powiększone koło kompresji, więcej mocy turbo
Wymiana koła kompresji

Zastosowanie koła wykonanego z wytrzymalszego materiału (często aluminium) i o większej średnicy. Modyfikacja ta poprawia wydajność sprężania powietrza.

Wymiana wirnika turbosprężarki, zwiększenie mocy turbo
Wymiana wirnika

Wymiana na lżejszy wirnik, wtedy turbo szybciej wchodzi na obroty. Natomiast wymiana na większy – zapewnia lepsze doładowanie. Często wykonujemy wymianę z innych, lepszych stopów niż fabryczne.

Precyzyjne wyważanie dynamiczne wirnika wysokoobrotowe
Precyzyjne wyważenie

Po modyfikacjach wszystkie elementy są ponownie wyważane na wysokoobrotowej wyważarce, aby zapewnić płynną i bezpieczną pracę przy wysokich prędkościach.

Zmienna geometria łopatek
Zmienna geometria

W turbinach ze zmienną geometrią może być konieczne jej odpowiednie ustawienie lub modyfikacja, aby utrzymać prawidłowe ciśnienie i reakcję przy zmienionych parametrach.

Chcesz zainwestować w moc? Zainwestuj w turbo hybrydę

Turbo hybrydowe to rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą połączyć seryjną niezawodność z tuningowym potencjałem. Poniżej znajdziesz konkretne powody, dlaczego taka modyfikacja to coś więcej niż tylko zmiana podzespołu.

  • ✅ Odczuwalny wzrost mocy – nawet do 20–40% więcej, w zależności od silnika
  • ✅ Lepsza reakcja na gaz i większa dynamika w całym zakresie obrotów
  • ✅ Efektywniejszy przepływ powietrza = niższe temperatury pracy układu
  • ✅ Trwalsze komponenty – odporne na obciążenia i intensywną eksploatację
  • ✅ Indywidualna konfiguracja dopasowana do auta i stylu jazdy

Po montażu turbiny hybrydowej konieczna jest modyfikacja oprogramowania silnika (chiptuning), by w pełni wykorzystać jej potencjał i zapewnić optymalną pracę jednostki.

Wiemy ile mocy kryje się w każdym turbo

Specjalizujemy się w turbinach
następujących producentów

Oczywiście modyfikujemy również turbosprężarki innych producentów – skontaktuj się z nami, jeśli nie widzisz swojego producenta na liście.

Zostaw tak jak my konkurencję w tyle

Jeżeli Tuning turbo Mielec
to musi być Turbo Hybryda

Turbosprężarka hybrydowa to rozwiązanie nie tylko dla zawodników motorsportu, ale również dla kierowców, którzy oczekują lepszych osiągów w codziennej jeździe. Jeśli czujesz niedosyt mocy, Twój silnik został już poddany chiptuningowi lub planujesz modyfikacje mechaniczne – hybrydowe turbo to naturalny krok dalej.

Na taką modyfikację warto zdecydować się, gdy:

  • Chcesz wyraźnej poprawy przyspieszenia i reakcji na gaz,
  • Twoja fabryczna turbosprężarka ogranicza potencjał silnika po modyfikacji ECU,
  • Auto służy do sportu, driftu, rajdów lub dynamicznej jazdy torowej,
  • Planujesz projekt tuningu etapowego (stage 2, 3+),
  • Zależy Ci na kompromisie między osiągami a niezawodnością przy zachowaniu seryjnego montażu.

Hybrydowe turbo to opcja dla świadomych kierowców – takich, którzy wiedzą, że moc to nie tylko liczba koni, ale sposób, w jaki auto reaguje na każdy ruch pedałem gazu.

Niech moc będzie z Tobą

Nasza modyfikacje to wybór dla kierowców, którzy oczekują więcej niż daje fabryka – mocniejszej reakcji, szybszego przyspieszenia i lepszego wykorzystania potencjału jednostki napędowej. Jeśli planujesz tuning lub masz już zmodyfikowany silnik, hybrydowe turbo pomoże Ci wejść na wyższy poziom.

Kiedy nie warto modyfikować turbosprężarki?

Zaufaj profesjonalistom z branży i doświadczeniu. W poniższych punktach nie chodzi o to, że turbo hybrydowe „nie działa” w takich przypadkach – tylko o to, że może nie być optymalnym rozwiązaniem. Takie podejście jest zgodne z praktyką warsztatów tuningowych i firm projektujących turbosprężarki, które zawsze dobierają rozwiązanie do konkretnego celu.

Dla kogo więc turbo hybrydowe NIE będzie najlepszym rozwiązaniem?

  • ❌ Dla kierowców, którzy nie planują żadnych zmian w sterowniku silnika (ECU) – bez modyfikacji oprogramowania, turbina hybrydowa nie osiągnie pełnego potencjału, a wręcz może pogorszyć charakterystykę pracy,
  • ❌ W autach z osłabionym, niesprawnym lub wyeksploatowanym silnikiem – zwiększone obciążenia mogą uwidocznić lub pogłębić istniejące problemy,
  • ❌ Gdy priorytetem jest minimalny koszt – tuning i montaż hybrydowej turbiny to inwestycja,
  • ❌ W przypadku, gdy auto służy wyłącznie do jazdy miejskiej.

    Jakie samochody najczęściej robią tuning turbo poprzez turbiny w naszej firmie?

    Poniżej przedstawiamy ulubione wersje i modele pojazdów, których właściciele są często naszymi gośćmi:

    • Audi S/RS, VW Golf GTI/R, Seat Cupra, Skoda VRS
    • BMW serii 1, 3, 5 – wersje z silnikami turbo
    • Ford Focus ST/RS, Fiesta ST
    • Opel Astra OPC, Insignia Turbo
    • Mercedes AMG (wersje 2.0T i 3.0T)
    • Subaru WRX STI, Mitsubishi Lancer Evo
    • Auta z silnikami 1.8T, 2.0TFSI, 1.9/2.0 TDI
    • Inne samochody flotowe po chipie lub z przebiegiem wymagającym nowego turbo
    Turbosprężarki na rajdy, wyścigi, tuning turo

    Poznaj z Nami świat części zamiennych

    Zanurz się w nasze artykuły branżowe ze świata motoryzacji. Znajdziesz tu porady, ciekawostki i konkretne wskazówki, które pomogą Ci zadbać o auto i zrozumieć lepiej pewne kwestie związane z regeneracją czyli naprawą części.

    Zapchany DPF – objawy, przyczyny i skuteczne czyszczenie

    Zapchany DPF – objawy, przyczyny i skuteczne czyszczenie

    Dlaczego filtr DPF się zapycha? Filtr cząstek stałych (DPF) pełni kluczową rolę w redukcji emisji spalin w pojazdach z silnikiem Diesla. Jego zadaniem jest wychwytywanie i zatrzymywanie cząstek sadzy powstających podczas spalania paliwa. Z czasem jednak, z różnych...

    Czym jest turbosprężarka hybrydowa

    Czym jest turbosprężarka hybrydowa

    Co to jest turbosprężarka hybrydowa? Turbosprężarka hybrydowa to zaawansowane rozwiązanie techniczne, które łączy elementy różnych turbosprężarek w celu zwiększenia wydajności silnika. W praktyce oznacza to modyfikację standardowej turbosprężarki poprzez zastosowanie...

    Gdzie w Mielcu warto zregenerować turbo?

    Gdzie w Mielcu warto zregenerować turbo?

    Mielec to miasto precyzji i inżynierskiej doskonałości Mielec, położony w południowo-wschodniej Polsce, od dziesięcioleci jest synonimem precyzji i zaawansowanej technologii. To tutaj, w sercu Podkarpacia, rozwijał się przemysł lotniczy, który wymagał najwyższych...